Friday, June 15, 2007

tgk tivi.

Dalam entry Rabu lepas,
Am ada bagi komen pasal cerita
"Surirumah terdesak"

Pasal Mike selamatkan Susan dan Ian.
Aku tak tau apa2 sebenarnya pasal tu..

Sebab aku cuma tengok "Surirumah terdesak"
cuma dari pukul 11 jer..separuh yg terakhir..

Malam tadi ulangan, baru aku dapat tgk yg separuh terawal..
Then, baru aku paham apa yg Am cerita..

Sebab aku tgk separuh terakhir jer hari selasa.
adalah kerana memberi laluan kpd isteri
aku tgk cerita Emil Emilda kegemarannya...

Takperla, sebab aku tau hari khamis ada ulangan...
Jadi aku tgk la separuh awal tu malam tadi...

Tiada kena mengena dengan takut bini..hehehe..

6 comments:

Anonymous said...

memang tak la ko yang jenis takut bini.

KiMi said...

nor: Eik?? camna kau tau nor?
ada pengalaman?

Marliza Radzi said...

bagus bagus. Daud juga tidak ganggu aku di 'waktu wajib tengok tv' aku. aku berharap dia terus begitu selepas kawin.

Mike itu hot betul.

KiMi said...

Am: kau suka menonton lelaki tidak berbaju? sama seperti aseb.haha

Anonymous said...

sebab walopun ko kecik dari aku, aku still takut akan ko. (mengikut pengalaman). tapi, kalo ko besar dari aku, aku tak takut plak kut. (mengikut pengalaman juga). haha.

pB said...

Bukan awak takut bini, tapi , bini yang tak takut awak ....