Sunday, October 24, 2004

ManDom...

23 haribulan...

pagi...tak banyak benda yang dibuat...(nengok kanot stadi jer,dia ada exam)

tengah hari.....kakak aku sms ajak gi umah akak aku lagi sorang....
tak dapat la nak gi sebab aku nak ngemas sedikit sebanyak...
da nak balik cuti...esok last day check out...
pas solat zohor...kemas nota Kak Nur yang aku pinjam....
dia nak bawak balik....dia dah GRAD.....

Kul 4.45........lepas solat asar....aku gi mahallah aminah...(kolej Pompuan)
antar nota kak nur....
lama jugak aku melepak atas motor sambil bual2 ngan kak nur...
Yela...dia da nak grad...pas ni ...x tau bile lagi jumper
mak Guard da roung 2 kali kat tempat aku lepak tu...
tanda dia suruh blah la kot...(lelaki tak le masuk kolej pompuan suka2)
Selepas sepatah dua kata.....aku pun blah....

kul 6...........aku nengok dari tingkap aku ke arah mahallah aminah....
senyap sunyi.....da ramai yang balik...da abis exam...
Mandomnyer........

Kul 6 lbh2......tiba2 suasana jadi bising dengan jeritan kanot...pakdi ngan asib
(berebut tak nak g beli lauk...kaie takder...maner ntah...
lepas bukak puasa...solat...
malam ni suma orang ada urusan tersendiri....
KONKLUSI....Mandom......


No comments: