Wednesday, October 20, 2004

TeRAwiKh KaT MasJId UiA

Dah lamer tak pegi terawikh kat masjid UIA ni...dua tiga hari lepas aku pegi la...
aku pegi ngan kaie...lewat dua rakaat dari orang lain...pastu tiba2 ada orang datang masuk daalm saf aku...kira sebelah aku la...rupanya..EN.MDB...timbalan rektor... waduh...1st time solat kat masjid....sebelah MDB la pulak...da habis enam rakaat..(orang Lain 8 rakaat) ramai orang yg bangun...kebetulan tempat aku duduk tu tempat laluan orang...ramai kengkawan yang lalu...ramai la yang salam dengan aku....MDB pun cam tengok kat aku...wa..popular jugak budak ni...kot la....aku pun mula naik best...tapi tiba2 aku nampak MAT JAP dari jauh sengih2....ALAMAK....apa MAT JAP nak buat ni...sesampai mat jap kat aku...dia pun mengeluarkan satu kenyataan...."EIK?? hang tau rupanya jalan mai masjid na?" MDB mengerling kat aku...HAMPES Mat Jap...aku pun terus bangun lalu menyambung lagi dua rakaat...kat sebelah aku...ada kaie tengah sengih2...

2 comments:

madulebah said...

hahahaha lawak siot :P... xpa aku memahami... jgn lupa dah balik kg nanti angah ijur ngan raji sure tunggu hang mai surau suh azan hahahaha

emma said...

err.. ada unsur riak dikesan. sebaik mat jap cepat mengambil tindakan.. huhu~