Wednesday, October 13, 2004

SesEjuk MaTa MeManDanG



cakap banyak pun tak guna...cun tak?kalo macam ni...sejuk jer memandang ek...
bukan nak mambandingkan atau meninbulkan isu antara yang bertudung labuh dan yang tak...
tapi aper salahnyer cuba try jadi camni secara ikhlas...he he...dan yang maner da try...
kekalkan...manfaatkan ilmu yang pernah dipelajari...jangan buat2 luper...maner tau...kalo nak terbukak hati...sempena bulan ramadhan tahun ni ek....insyaAllah...tapi jangan tak pakai tudung langsung...haram...

8 comments:

emma said...

sejuk sangat mata memandang.. ^^ gambo awek ye?

KiMi said...

ha'ah gambar awek...tapi bukan awek sayer...awek orang...

madulebah said...

weh awek nih lagi cun ar... :p macam ala2 bienda jer

emma said...

mmg la awek orang. takkan awek binatang plak kimi oi.. madulebah: a'ah la.. cam muka bendi eh bienda plak..

wynn said...

memang bendi eh, bienda la tuh..alaa emma, takkan lupe kot...besfren lame... ^^

admin said...

ni gambar bienda yang disuper impose oleh kimi..dia memang pandai super impose gambar ni.. har har har... gambar emma pun kena.. har har har...

badan sape ntah dia pakai. aweks kot.

KiMi said...

woit pakdi...ni gambar btol la...tak main super impose...aku amek masa shooting telemovie C U D IPT...alaaa..yang unic tu

admin said...

haha... mana aku tau.. tak minat bienda ;p