Monday, October 25, 2004

SusAnA sedih UiA...

25 oktober...

Suasana agak suram di uiA..
waktu sahur....
kat kafe mahallah ali....
dah ramai yang balik agaknya..

Kafe yang selalu sibuk...tinggal 2-3 orang jer...
2 orang negro berbincang tentang raya di uganda
yang lain tu sumer abg2 kafe



Lauk Pun TinGgal ini jer...



aku Cuba menenangkan fikiran dengan mencedok nasik...
kelihatan di belakang...abang cashier cuba membuat bancian pelajar yg datang..



AseB terus migrain mengenangkan raya...(aduhh,lambat lagi raya)


aku merenung ke arah pintu masuk...sayu..
pakdi terus jadi tak keruan mengenangkan camna nak balik Raya... (rumah dia dekat jer)
belakang...abang kebab cuba membuat kebab untuk diri sendiri sebagai pengubat duka..
eh?!! negro tadi da takder...



kawan-kawan ramai yang dah balik...aku tak tau lagi bila nak balik...tiket pun takder lagi...

SELAMAT HARI RAYA DIUCAPKAN KEPADA SEMUA......
Maaf Zahir Batin...

Espacially kakak aku(nida)..Kak Nur..kak aisyah...K.A...Mas..Nad ..kalipah..Zulfa..Mimi..
huda(semua)...che ni..nurul nad... fiza...tini..baya..(semua geng korang)....'A'...emma.eikk?? pompuan jer....okla..Mat jap..kanot..aseb..kaie..pidin..pakdi..lawsoc exco lelaki...amin idris :p dan semua yang membaca.....

Ghaya Mai la Ghumah naaa....

Assalamualikum...

5 comments:

admin said...

kalau dah nama buaya.. eh... kima... eh kimi.. centulah... perempuan cepat je tolong. lelaki mintak tolong, hampeh... har har...

madulebah said...

aik aku pun hang jemput mai ghumah ka??

emma said...

aaa.. tu gamba pakdi ke? awat horror beno rupe.. ;p

selamat bercuti kimi. balik umah posa jangan bukak periuk plak bila orang lain leka.. ;p salam aidilfitri gak (in advance)..

kak nur kata balik 25 tapi saya carik dia tak jumpe. tak sempat nak jumpe. pasni dia dah grad.. iskh iskh.. eh kimi, jangan nanges plak..

Anonymous said...

wunan, raya mai rumah aku. sebagai junior ko musti datang rumah senior2 kau, macam aku nih!:)

errr, rumah aku kat kedah, kau kat ne? datang je lah kedah pun!! ;)

-mydinz-
bila minda berbicara...

Anonymous said...

Woit Wunan!! Ingat jugak dirimu pada diriku ini yer? Justeru, ingin juga daku mengucapkan Selamat Bepuasa dan menyambut Hari Raya 'Eidul Fitra tak lama lagi. Kot2 kita tak jumpa untuk waktu yang lama, rindu jugak rasanya kat Wunan...

-amin idris-