Thursday, October 14, 2004

sajer jer pengumuman

Akum!! sajer jer nak buat pengumuman...lepas ni mungkin lambat lagi untuk aku keluarkan entry baru sebab sekarang ni tengah final exam maa..tak sempat nak main2 internet ni...lagipun..jumaat ni da nak puasa...pastu aku kena balik kampung...puasa kat kampung la...lagipun kena balik cepat sebab mak aku cakap ada ular kaler hijau duduk kat timbunan komik WIRA TUNGGAL dalam bilik aku...mak aku cakap "lakukan sesuatu terhadap komik2 tu cepat..kalo tak nanti dia suruh ateh gi jual kat recycle center...waa bahaya tu..balik kampung..puasa..tunggu raya je la..baju raya akak aku da tolong beli..settle..he he...tapi akak aku kena balik sensorang tahun ni..aku ngan niece aku cuti awal..k...tu jer nak cakapnyer..

1 comment:

madulebah said...

aik ular sudah tukar kaler jadi ijau ka?? setau aku kaler kuning.. xpa minggu nih aku balik p survey kan.. hahahah.. bukan setakat wira tunggal, poster siti nurhaliza pun sama :p hahahah