Wednesday, October 06, 2004

Spot the not

maser aku tingkatan 3 dulu abg ipar aku ader ajar aku photoshop...tapi maser tu budak2 lagi..tak minat pun...lepas masuk sini..roomate aku ajar aku sikit2 pasal photoshop ni...bole la sikit...tutup pasal photoshop...

Lagi sehari...ada satu society kat sini da nak tukar dia punya exco...esok ptg AGMnyer...
kat sini aku nak abadikan la sikit gambar deorang....sebagai kenangan...dan jugak korang boleh tengok aper yang adobe photoshop bole buat kat gambar tu... aha ha
try to spot the not...

Jangan marah kepada gambar sesaper yg aku ter'adobe"kan...ha ha


gAmbAr 1




GamBar 2




he he...menarik kan?

kepada exco2 society ni...terima kasih kerana telah menjalankan tugas dengan CeMerLanG, GeMilAnG dAn TerBiLanG... :P

2 comments:

Nida Shaari said...

EERRKK apsal sudah jadi star wars?? lagi.. lagi.. yang mana satu pakdi yang original??? har.. har.. har..

bagus.. bagus... ilmu yang manfaat... :p

Anonymous said...

har har.. darth vader