Monday, January 08, 2007

Lost memories...

Akibat busan di opis.
Akupun menjengah Entry2 aku yang lama.
Entry sejak tahun 2004...
Kebanyakannya ada lagi..

Bila aku baca...
aku teringat la balik zaman muda2 dulu...
banyak yang aku dah terlupa..
Dulu,Kanot,aseb,kaie dan pakdi antara watak utama dalam blog merapu aku..
banyak benda2 lucu yang berlaku dan aku jadikan entry..

tengok jugak gamba2 lama dalam entry dulu2..
tengok kekurusan kanot,fidin,lan syah yang pastinya berbeza dari skarang.

tengok entry2 tu jugak, baru aku sedar...
aku dulu adalah seorang yang amat berbeza..
entry2 aku dulu,memang main2 je..

tak sangka jugak, hobi main2 aku,boleh dijadikan medium utk aku mengingat balik kenangan zaman bujang...

Skarang watak2 utama dlm blog aku, semua dah buat haluan masing2..
teringat zaman aku dgn kanot mlawak2 untk kawen awal.

Skarang,Kanot mmg da stengah tahun kawen..
Aku pun sama...
Aseb, masih mcm dulu kot.
Kaie..masih stadi..
Pakdi..SApa Pakdi?

Skejap je masa belalu
usia makin meningkat...
Tugas makin berat..

4 comments:

madulebah said...

tapi aku rasa hang tetap akan berebut main video game ngan anak hang nanti.. hahaha :p

AM said...

change is the only contant thing. heh.

selamat menua.

pakdi said...

aku la pakdi.

apsal? bini kau teringat aku aje ke? hahahaha...

AM said...

contant=constant (typo)