Wednesday, January 31, 2007

Kalau dah tera

KUYT!! 1-0


CROUCH!! 2-0


aku tak dapat tengo bola semalam sebab tayangan pukul 3.40 pagi.
aku cari2 dalam intenet..ada rupanya.hahahabest!!

Kanot!!lihatlah liverpul power!!

4 comments:

iAmtHEoNe said...

alaaaa.. dengan arsenal punye budak2 pun tak bole makan... west ham bole laa...

kanot said...

Sori takdak kredit nak reply.

Takat 2 bijik aku tak heran...manutd skor 4 bijik mcm mkn nasik jek, tu pon sbb aku ckp kat pakcik Gus (Ferguson) main rilek2 dah la, buang mase je.

kanot said...

Anak pompuan? Bagus.aku tak sempat nak scan..maklumla bini aku skg pemangku pengetua,aku lak mengetua..haha.

Tp aku rasa anak laki kot,sbb sokmo dok tendang2 dlm perut mcm Rooney.Kalo laki,kita berbesan aa..hahahahaha.

Mamat theone tu mcm kenal je,mamat yg terkasima arsenal br nak menang

KiMi said...

The ONE:ala..asenal no 4.
Kanot:The One tu aseb la..semenjak asne ada blog, dia pun pandai baca blog.
eleh..man u jumpa livepul dulu la..baru ckap besar..
Anak hang laki?Bebesan?kena pikir 8ratus kali jugak la aku..muahahah