Monday, January 29, 2007

Tapi...

Long Call aku takde la best mana.
Thanks to puan Hendon.
Haha.

Tapi yang best.
AM,kano,Suhel,Suria,A.man,Kuzaimi,PakKet,Kak Ziana ada datang..
Selain, Bos datang untuk 'robe'kan aku.

Tak best jugak.
Aku tak dapat bawak mak dan wife aku datang..

tapi best pulak,
bila ada makan2(kenduri)..dapat hadiah besar dari warga HSK.
Dapat hadiah kecik dari Kak tini..
Dan hadiah yang agak mahal dari bos.

Tapi tak best,
bila aku tepaksa usung hadiah besar dan beg berat
menuju ke Puduraya.Bepeluh2.

Pastu best, bila aku sampai tepen, bini aku jemput..
dan kitorang makan ramai2 satu family(bapak&mak mentua serta adik2 ipar)
kat satu restoran apa ntah..ada karaoke..
terhibur tengok orang "menyumbang"kan lagu..


tapi tak best..bila dah lewat malam..kena tido..esoknya keje..
Sabtu pun keje ke..

Tapi..

3 comments:

AM said...

bukan ko ponteng keje ke Sabtu? heheh.

KiMi said...

itu yang tapi...tu.
aku kuar umah..tgk2 tayar keta pancet..alasan kukuh.
tapi, masa tu,aku kuar untuk balik umah mak aku.bukan masaaku kuar nak g keje.
sbb, aku xde kuar nak g keje pon!!haha

kano said...

kena best gak la sbb aku dan rakan-rakan ko ade..ape da.. ckp la kurang best..bukan x best.. satu lagi..huzaimi bukan kuzaimi.