Tuesday, May 22, 2007

aderghh..

waktu malam...tgh siap2 nak masuk bilik...
Mak mentua bertanya...

satu soalan diajukan.
"kimi ada duit tak nak p keja esok?"
"kalau tak dak habaq la kat mak..."

Jawapan aku....
"Ermp ulpp...a..ada..ada..hehe"

sambungnya lagi..
"mak tak kisah..mak paham.bole tolong.."
"kalau tak dak habaq na.."

sambungku lagi..."hehe..ok ok..."

(walaupun dalam hati nak jer aku cakap...tak dak la mak..apa kata mak hulur seratus dua..haha)

9 comments:

asne! said...

comelnye cerita aKimey ni =)

AM said...

comella mak metua ko.

KiMi said...

Asne!:comel la sangat...
AM:Comel jugak la....muda2 dulu lg comel..tapi anak sulung dia lagi comel.haha

aez82 said...

sportingnyer mak mentua ko..gerek sey..

pakdi said...

selamat hang tak jadi dok KL balik...

KiMi said...

Linda:Bole tahan la sportingnya...antara sport yang dia buat mcm berjoging dan kayuh basikal petang2.

Pakdi: Mmg pon, tak nak aku dekat dgn sungai sekamat.

13may said...

err...kalau nak habaq...habaq untuk aku sekali yea...

hahha...

madulebah said...

weh gaji polis naik lagi banyak ar tuh pasal..

Miza belum beranak lagi ka??

kano said...

betui tu kak nida!bila bini mau beranak??