Thursday, May 03, 2007

Rezeki masing2

Dulu, aku terkasima bila aseb bagitau
bila abes je tarikh chembring dia,
gaji dia naik jadi 19++,

Skarang, aku lebih terkasima bila Kanot pulak
bagitau bila dia abes tarikh chembring,
gaji dia dah jadi RM2000.

Tanpa perlu Longkol untuk naik gaji.

Kalo aseb, aku tak brapa heran, sebab firm dia besaq,
Tapi firm kanot, loyer 3 4 orang jer.

Sebabnya, ada firm yang aku tau,
lepas longkol pun masih gaji mcm chembring.
Ada jugak firm, yang dah lama longkol,
gaji lagi sikit dari chembring.(agak2 firm mana tu?)


Apa-apa pun, rezeki masing2...
Kepada Kanot, aku cuma nak cakap..

23 MEI 2007!!
LIVERPOOL vs AC MILAN!!!!
hahaha..Man u tak layak main champions cup.
Kelab hebat2 jer yang layak!!!!!

6 comments:

AM said...

aku baru je borak dengan suhel pasal firm lain dapat increment *sigh* takpela, ingat macam tu jela, rezeki masing2, kerja Allah semua tu, kita berusaha jela.

AM said...
This comment has been removed by the author.
KiMi said...

Am: btol.
Sapa padam komen sendiri ni?
Mesti penyokong Man U atau Celsi ni.
Woi.tulis balik.

pakdi said...

haha...

Liverpool! You'll Never Walk ALone!

AM said...

akula. tersend dua kali the same comment. lek la beb.

kano said...

rileks..rileks..